Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Cilla - 6 maj 2011 20:27

-Vet du mamma...ALLA på skolan kan en låt om pappas Amazon...konstigt va? säger Belle när jag hämtar henne på fritids.

Belle och jag tog den till Sunne idag på marknad,ungen skriker rakt ut när hon blir hämtad i det gamla skrället,hon älskar verkligen amazonen   

 


Det var VÄLDIGT mycke folk i Sunne och ALDRIG har så många sibyllamätta,fjösmustacher i träskor och sydstatskepsar tittat efter mig med längtansfulla,blöta ögon kan jag säga   fast som tur ä så va det ju amazonens förtjänst da. När vi skulle åka hem så ringde min man och sa att jag skulle ha koll på den röda lampan...det hade nått med laddningen att göra tror ja.

Jooo..men det är ju helt lätt att hålla koll på. Ja menar..jag blir ju INTE ALLS distraherad av att fötterna brinner för att värmen inte går att stänga av. Inte heller av att jag blir bullerskadad,avgasförgiftad och har värk i både armar och ben av att köra skördetröskan i stadstrafik liksom. Att bromsa en snart 50 år gammal bil kräver sina benmuskler och likaså biceps för att svänga kan jag säga...

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards