Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Cilla - 1 maj 2011 11:40

Johoooo..det gör det,precis som i reklamen!! Man drar hem jackpotten liksom....som jag har väntat och ändock alltid vetat att så kommer det bli...jag ska bli rik!  Jag tycker ju att om det är nån som förtjänar det på det här viset så är det ju jag..så mycket hundhår jag har dammsugit,hundspya som jag har torkat,hund dregel jag har stått ut med,blöt hundlukt i sängen,i soffan,hundskit på gräsmattan,hundkiss på skoteroverallen..ja,ni vet PRECIS va ja menar va!!

 Jag har ju haft hundar i stort sett HELA mitt jävla liv och Treo( den tandlösa,döva,halvblinda och inkontinenta 15 åriga terriern) kommer antagligen bli MINST 46 så jag lär få stå ut ett tag till I guess. Men ÄNTLIGEN har jag fått en hund jag förtjänar  

för plötsligt igår så spydde Biffen bulldog upp sin första guldpeng   !!!!

 

YES!!! Nu blir det ordning på torpet...nu kan jag köpa min Mustang och vi kommer att ha råd att skicka Biffens syster,Nelly bulldog   till Taiwan...eller nått annat trevlig land där de gillar att grilla sig en hundbiff på fredagskvällen!  Ja menar.. hur mycket kan det kosta att skicka en 50 kilos, KYCKLINGMÖRDANDE,otäck liten bulldog som handbagage egentligen?  

Jaja..det löser sig väl,nu ska jag gå ut och mata Biffen med köttbullar och leverpastej och hoppas att han spyr snart igen   

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards