Alla inlägg den 25 september 2010

Av Cilla - 25 september 2010 19:58

Jag köper samma kläder jämt,eller nästan jämt iallafall. Om jag köper "finkläder" nångång...bara för att det är modernt eller för att jag ska va lite fin ibland så vet jag ju innerst inne att de kläderna kommer att hänga längst in i garderoben och damma. Va köper jag då? Jeans...bootcut som jag VET passar mig bäst.

Helst True religion,Levis.Fornarina eller Hudson men annat funkar också.

Sen gillar jag farfarströjor,varma långa koftor, linnen,VÄSTAR  och skjortor. Alltid samma stuk..hur tråkigt som helst kanske men det är ju jag. Sen är jag ju ruggigt svag för jackor och cowboystövlar också....

  

ruggigt svag...Men igår köpte jag mig faktiskt något nytt,som jag inte har haft på 20 år! En jeansskjorta...sist jag hade en så slet jag fullständigt ut den så det var av ren och skär nostalgi som jag köpte en dyrt i Sunne igår. Eller dyrt å dyrt,de hade ju fått in Odd Molly kollektionen i butiken åxå (som jag  gladeligen mördar för att få en klänning från) så det var väl överkommligt I guess..

  

Bill ha!!!!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards