Alla inlägg under maj 2010

Av Cilla - 14 maj 2010 20:25

Fått mina nya Ed Hardy skor. Riktigt snygga tycker jag   

  

Fick även en Ed Hardy tisha i present av min arbetskompis Madde idag..antagligen för att jag är så jävla trevlig,underbar och..ja..bara är jag  liksom  . Hahaha..Tack Madde!

Av Cilla - 14 maj 2010 19:19

Belle och jag har bäcken full i yngelonger..alltså grodyngel. Vi kollar till dem lite då och då för att se hur de växer. Jag hade alltid hinkar med grodyngel på vårarna när jag var liten och tycker det är lika roligt nu. Idag så satte Belle och jag upp en sommarhage till hästarna så vi gick förbi och tittade hur det var med dem. .

Tvyärr var Biffen också med...och när Biffen är med så händer det ju ALLTID nått, eller hur. Han är en vandrande katastof den hunden, fast idag vandrade han inte...Han fick ett sk bulldog ryck. Alla på den här gårn vet att det är bäst att hitta nått att hålla sig när någon skriker:

Bulldog röck!!!!  

För när bulldogs springer okontrollerat så ryker både minisker,småungar och även bilar, modell mindre åt skogen.

  

Så här såg det ut förut...rakt på väg emot katastrofen...

  

Å här är den ett faktum...Jupp,Biffen springer tills han stuper rätt i bäcken....och ja,ni förstår säkert....rakt i yngelongans barnkammare... 

Belle grinar för att grodynglen är mosade...hunfan är nerkletad i grodslem, stinker detsamma och hästarna springer ur skorna.

Annars har dagen varit heeelt lugn...Vi samlade ihop en snigelfamilj,tittade på blåmesägg och Belle å Biffen jagade väderpärlöra (sädessärlor)  på gräsmattan.   

Av Cilla - 12 maj 2010 10:36

Idag har vi fått hem mycket smått och gott till studion. Kläder från De Palma

    

De finns även lite barn t-shirts..

  

Lite presentartiklar har också anländt...vad sägs tex om bacon och wasabi lypsyl  

Tatuerade badankor,babybodys med tatueringsmotiv,armvärmare med döskakallar plus MYCKE annat kul.

See ya!

Av Cilla - 11 maj 2010 14:39

Gjorde mig en ny stor blomsterrabatt häromdan...bakom stallet...dit ingen går, om man inte har nått ärende till dyngstan då förståss. Planterade sommarslöja,blåklint,malva,ringblommor..låga blommor..höga blommor..klättrade blommor..FINA blommor   . Tänkte även sätta lite rosor   om det blir lite varmare nån gång. Jag och Belle höll på i flera timmar och påtade. Vi la tunga stockar runt alltihop i förhoppning om att inte VISSA kräk skulle tro att det var deras privata lortlekarpark. Å med VISSA så menar jag främst den här jordfräsen..  

Idag när jag skulle vattna så möttes jag av detta....  

  

NÅN har gått fram som en jävla jordfräs i HELA landet!  NÅN här har väldigt lortig näsa   

Nu har vi satt upp staket med eltråd..ingen el på dock...men känner jag Biffen rätt så är han snart där igen....ja menar det finns ju ENDAST 20 hektar mark för en lite bulldog och trängas på härnere så det är ju SJÄLVKLART att han måste få vara på de ynka tre kvadraten som jag har sått blommor på!

  

Av Cilla - 8 maj 2010 23:26

Har snöat in lite på Raubtier

Raubtier – Legoknekt

och den här..

Raubtier – Hjärteblod


Har varit i studion hela dagen idag och det har varit fullt ös...fortsatte på Martinas arm och idag blev det en dragonfly och körsbärsblommor. Nästa sittning  blir det text och skuggor och så ska den förhoppningsvis bli klar.

  

Martina har sånt där skinn som alla tatuerare drömmer om att få måla på..färgerna framträder så sjukt bra på henne! Som tur är så har hon måååånga projekt på gång som hon vill att jag ska göra   Tack för det.


Håkan har också haft häcken full idag...näspiercingar,septum och skindivers.

  


Mycket snyggt med en liten glitterpärla under ögat,eller hur?

Av Cilla - 6 maj 2010 17:48

Min favvokund var hos mig idag. En supercool brud på 65 år som gjorde sitt livs första tatuering hos mig för nån månad sen...idag var hon alltså tillbaka för sin andra, en fredsduva på benet.

  

Hon är överlycklig över att äntligen kommit till skott med att gadda sig, nått som hon har velat göra sååå länge. Nu ska jag sätta mig och skissa på hennes tredje som hon ska ha på andra armen. Hur coolt som helst   . Underbart med människor som törs!

Se hela bilden


http://www.youtube.com/watch?v=DQKgl2p-5PE


Av Cilla - 1 maj 2010 20:58

Tatuerade min man idag...chicano style.

  

 Me liike! Gjorde även en barnnamns tatuering på en tjej i samma stil. Det är så jävla snyggt, alla ni  som funderar på texttatueringar...ta chicano!

  

Av Cilla - 1 maj 2010 20:02

De är tillbaka..man trodde ju att den hårda jävla vintern skulle ha tagit kål på dem,men icke..de har suttit och lurat i det tysta, men nu klänger sig elakt fast direkt de får chansen,suger livet ur en och sprutar ut sitt äckliga gift som tack för att de fick nästla sig in...nej,jag pratar inte om svärmor och svägerskan...så elak skulle jag aldrig va...åtminstone ALDRIG på en lördag   . Fästingar är MYCKET trevligare än ovanstående faktiskt   men de är alltså tillbaka...  

Fick plocka bort tre stycken på Nelly förut när vi sprang i skogen...men börjar ju bli van odjuren...för i Förby finns de i överflöd tyvärr.Fästingar och mygg är vardag här..men bara jag slipper svärmor så är ja nöjd  .


Tur att ja rakade benen iallafall häromdan,annars kunde ju fästingarna kastat sig i lianerna där...men det fanns faktiskt en annan anledning till att jag rakade dem. Jag sprang nämligen in i en samling med vägarbetare i torsdags...det finns en ANLEDNING till att jag springer i skogen bland björn å stölliga älgar liksom!!! Ja är folkskygg! Å VEM är snygg i springtights...MED orakade ben?? Å en bulldog på släp, flåsandes med högrött ansikte...MY GOD! Jag riktigt hörde deras gapflapp..men va faaaan..de får ju skylla sig själva..vägarbetare ska ju jobba på vägen..förslagsvis 62 an. Men nu jävlar är den gamla draken rakad, man kan se hela blomman också...och med lite tur, stjärnfall...  Meen herregud!!! Vilka här har snuskig fantasi??? Uschianemejja! På bene alltså!!!

     


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards