Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Cilla - 1 maj 2010 20:58

Tatuerade min man idag...chicano style.

  

 Me liike! Gjorde även en barnnamns tatuering på en tjej i samma stil. Det är så jävla snyggt, alla ni  som funderar på texttatueringar...ta chicano!

  

Av Cilla - 1 maj 2010 20:02

De är tillbaka..man trodde ju att den hårda jävla vintern skulle ha tagit kål på dem,men icke..de har suttit och lurat i det tysta, men nu klänger sig elakt fast direkt de får chansen,suger livet ur en och sprutar ut sitt äckliga gift som tack för att de fick nästla sig in...nej,jag pratar inte om svärmor och svägerskan...så elak skulle jag aldrig va...åtminstone ALDRIG på en lördag   . Fästingar är MYCKET trevligare än ovanstående faktiskt   men de är alltså tillbaka...  

Fick plocka bort tre stycken på Nelly förut när vi sprang i skogen...men börjar ju bli van odjuren...för i Förby finns de i överflöd tyvärr.Fästingar och mygg är vardag här..men bara jag slipper svärmor så är ja nöjd  .


Tur att ja rakade benen iallafall häromdan,annars kunde ju fästingarna kastat sig i lianerna där...men det fanns faktiskt en annan anledning till att jag rakade dem. Jag sprang nämligen in i en samling med vägarbetare i torsdags...det finns en ANLEDNING till att jag springer i skogen bland björn å stölliga älgar liksom!!! Ja är folkskygg! Å VEM är snygg i springtights...MED orakade ben?? Å en bulldog på släp, flåsandes med högrött ansikte...MY GOD! Jag riktigt hörde deras gapflapp..men va faaaan..de får ju skylla sig själva..vägarbetare ska ju jobba på vägen..förslagsvis 62 an. Men nu jävlar är den gamla draken rakad, man kan se hela blomman också...och med lite tur, stjärnfall...  Meen herregud!!! Vilka här har snuskig fantasi??? Uschianemejja! På bene alltså!!!

     


Av Cilla - 1 maj 2010 19:25

Belle vill ju ha en lillebror. Det kommer inte att ske så därför har hon Biffen...Biffen är ju nästan som en riktig lillebror iallafall. Han dreglar,han luktar,han är oregelig,sover nästan jämt,stoppar ALLT i munnen,retas mest hela tiden osv. Mjuk å go är han också men man kan faktiskt köra över honom med cykeln utan att han märker det. Han leker gärna i sandlådan men rätt som det är somnar han ju tyvärr på sandslottet da, men det går ju alltid att bygga nya som tur är  .

  

Det här med att växa upp med bulldogs får vi ju utvärdera om sisådär 15 år I guess..ja menar det finns ju för och nackdelar med allt liksom.

Biffen gräver VÄLDIGT bra  golfhål på gårdsplan tex...men sen står han ju lika gärna ivägen och blockar när Belle vill träna  golf också.

  

 Hon lyckades trots detta slå hole in one häromdan och jag skrek alltså desamma....Belle svarade...på grooovt hagförsmål:

- Hööl i vaddåå?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards