Direktlänk till inlägg 20 februari 2009

Vart tog ni vägen?

Av Cilla - 20 februari 2009 09:12

Skrev ju när jag skulle göra mina hästpresentationer att ni som kände mina hästar kunde göra nått vettigare om ni tyckte det var onödig info men att ni tog mig såååå på orden trodde jag väl inte... Besöken minskade med hälften på EN dag! Vad ska jag skriva om nu då?  De populäraste bloggarna har man ju sett handlar om husrenoveringar med före och finfina efter bilder..men nja, det skulle väl ha varit för 10 år sen när vi fortfarande levde i lalalandet "det är klart att vi ska köpa ett 100 år gammalt hus och renovera det för då får vi det ju PRECIS som vi vill ha det".Jo tjena!! 10 år senare är brädfodringen fortfarande inte klar,jag får fortfarande sågspån i kaffet när jag sitter vid köksbordet och ishavsvindarna viner mellan golvplankorna så det går ju bort. Sen har vi ju porrbloggarna med lättklädda bilder också som får många besökare...men som sagt ishavsvindarna gör ju att man måste ha underställ, raggsockor och ulltröja så det går ju ju inte heller.

 Så finns det hemslöjdsbloggarna som stickar och virkar allt från bakelser till hundtröjor men sånt har jag inte tid till och så kan jag ju bara sticka halsdukar också så, nix till det med.Vad har vi kvar då? Bantarbloggarna är det ju många som läser. Utmärglade människor som väger minsta gurkbit de stoppar in i munnen och sen väger det som kommer ut på andra hållet efter att de tryck i sig lite lavemang. Men det verkar ju också väldigt tidskrävande och jag har ju aldrig varit nån stjärna på matte heller så, den går fet bort.

Nej, det är väl bara att fortsätta med sitt Svensson liv och hoppas att nån vill läsa iallafall, men jag kan tala om att häromdan köpte jag MÖRKrostat kaffe istället för mellanrost så lite spännande liv har jag allt,så det så!


Jag blir jätteglad om ni vill skriv kommentarer på min blogg iallafall,det är alltid kul.Tryck bara på kommentar och glöm inte att fylla i koden och så godkänner jag den innan publiceringa




 
 
Ingen bild

Maria alias Mia

20 februari 2009 15:33

Ja kan komma å hälsa på när de mörkrostade e slut...annars får vi prata genom toadörren :-)

 
Ingen bild

Anna

21 februari 2009 10:24

Men ja vill läsa om hästarna, å allt annat också:)

 
cammen

cammen

25 februari 2009 10:14

Jag gillar att läsa om dina hästar, och svenssonliv, nja, du har ju ett spännande liv, med vargar, rävar, nya tatueringar var och varannan dag, och med hästar kan ju allt hända, och så nu då...mörkrostat kaffe. Kram

http://wilmusmama.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cilla - 29 juni 2017 21:49

En sorgsen och märklig dag idag.  En vän sen 20 år har gått bort..bara 57 år gammal tyvärr och idag var det begravning. Vi tog motorcykeln upp till Gustav Adolfs kyrka och på ditvägen passerade vi så många barndomsminnen. Platser där jag och mina små...

Av Cilla - 7 oktober 2016 12:08


Min man sa häromdagen efter ha läst nått gammalt inlägg här...- Faan,älskling...när du bloggade va du inte så jävla bitter, du hatade inte folk lika mycket då..eller..Ja, du hade ju humor iallafall! Uppmuntrade och fina ord från nån som man delat l...

Av Cilla - 10 februari 2015 08:24

     Så här ser det ut hemma hos mig...autobahn för alla fältharar i Förby!!! Nu tänker säkert ni lägenhetsboende rovdjursromantiker att....åååh va gullit å mysigt med små gulliga pluttehare rumpor som hoppar omkring å äter en liten hötuss här och...

Av Cilla - 10 februari 2015 08:02

Ja...ja vet att det är glest med inlägg här men tiden räcker inte riktigt till. Nytt år ny start! Börjat med lchf så nu måste man fota VARJE gång man lägger nått på tallriken å lägga ut det på fb och instagram. Även börjat på gymmet, köpt nya träning...

Av Cilla - 31 december 2014 20:09


Säger mer än gärna byebye till 2014....ett skitår utan dess like! Förlorat så mycket å så många.....     ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards