Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Cilla - 13 maj 2012 13:01

Har inte orkat blogga på ett tag som ni kanske märkt....Känner inte att jag har nått intressant att skriva om och om jag skulle skriva nått så är det inga trevliga saker jag har att säga och då kan man lika gärna hålla käften har jag lärt mig(ELLER HAR JAG????). Annars kan man få åka till en psykolog och prata om varför man blir förbannad tydligen  Jaja..sånt är livet I guess. Våren är iallafall fetförstörd för min del,mustangen står fortfarande plåtren och rostar bort   Suzukin verkar inte vilja gå mer än en halvtimme i stöten och igår kom räven och tog min lilla Jax...

 

Även Jax fru Agda 2 och deras lilla kyckling tog rävkräket,trots att jag var i hagen bakom huset och Biffen bulldog låg på gräsmattan. Jävla skit...R.I.P.  Meeeeeen det finns de som har det värre jag VET...finns säääääääääääääkert nån liten stackare som är förkyld,har brutit en nagel,inte hunnit sminka sig idag eller inte sovit längre än till 11  så jag ska vara tyst... ELLER SKA JAG????

Nej förlåt...jag vet ju att man ska ha förståelse för att alla människor är olika...att alla tänker inte som mig (NÄHÄÄÄÄ???).  Fy fuck..jag hör av mig till hösten istället,ha dääää!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards