Alla inlägg under oktober 2012

Av Cilla - 6 oktober 2012 21:55

17 år sen Håkan ock jag träffades! Ikväll när jag kom hem så blev jag bjuden på finmat fick blommor och sen fick jag en tavla av min älskling. Jag och min Mustang..en bild vi tog förra hösten och som duktiga Josefin Elfgren har målat av. Blir så rörd   

 

Va han fick av mig?......mmmm vi återkommer till det...för jag glömde INTE av det!!!   

Av Cilla - 5 oktober 2012 20:32

När jag får en idé så går jag ju all in...nu har jag fått en lite hang up på att måla mässingljusstakar svarta. Eller inte bara mässingljusstakar förresten..typ det mesta som ligger framme och skräpar faktiskt. Typ lampfötter,gamla möbler,tavelramar,plastänglar och silverfat får en ny patina också faktiskt   

 

Länsat varenda loppis från Karlstad till Hagfors på ljusstakar och snirkliga tavelramar snart tror ja. Ramarna ska användas till Håkans (Josefin Caroline,Monica och Ida ska åxå vara med) fotoutställning i Hagfors den 27/10-9/11 med temat skräck. Å kanske även ljusstakarna kanske får vara med på ett hörn vem vet...

Hittade ett par redigt snygga på en loppis i Deje häromdan faktiskt...tunga i nån metall.

 

Å om ni nu tycker att ni sett såna här vackra stakar på nån jävla antikrunda och att de härstammar från nån rysk tsarfaan och är värda 350 000 styck eller nått så håller ni truten om det !!!  För nu är de också målade....ja svarta då såklart!

 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards