Alla inlägg den 6 november 2011

Av Cilla - 6 november 2011 23:40

You Learn..eller hur.....fuck you!!!

Av Cilla - 6 november 2011 22:11

Bodyart mässan är över och jag är lite sleten...meeen vem har tid med sånt...vafaan ska ja hitta på nu liksom??   Mässan var verkligen lyckad,tack ALLA som ställde upp och ALLA som besökte oss! Mina asduktiga mannekänger som jag är såååå stolt över, Helena,Rebecka,Robban och Jon   

 

På den här bilden tvingar jag dem dessutom att sjunga på scen( tillsammans med hela publiken på mässan)  för vår dotter som fyllde sju år i fredags! Jaaa..kan man så ska man eller?   

Fick även Andrès Esteche att leda hela sången.

 

 Även Johan gjorde  ett extraoridinärt jobb med att baka en Hello Kitty tårta till Belle, Kittytårtan var  piercad och tatuerad och levererades till mässan. Gissa om Belle va nöjd!

Å gooo va den åxå vill ja lova! Hoppas att ungen nu har överseende med att vi hade tatueringsmässa på hennes födelseda..meeeeen för säkerhet skull så tog ja med henne på halloweendisco i dag åxå(dä ä dyyyrt med psykologräkningar kan ja tänka mig...)

Martina och hennes goa Frida följde också med.

 

Hello Kitty drinkarna flödade kan ja säga!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards