Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

Supermänniskor.

Av Cilla - 4 juli 2011 23:39

Jag får höra både det ena och det andra i mitt jobb som tatuerare ...folk öppnar sig som satan. Om de känner sig trygga eller utlämmnade får stå för dem, men som sagt, människor berättar sitt allra innersta för mig ibland. Kat von Dee skrev en bok om sina kunders berättelser och fy fuck va jag behöver skriva av mig just nu,men det kan ja ju inte. Det enda jag kan säga att en del får genomlida alla helvetes jävla kval innan de ens nått 20 års åldern och kommer ändå ut i livet som starka och ödmjuka människor.Detta sker allt medans andra ynkliga varelser som inte har mycket annat för sig än att sitta och gnälla på facebook om hur jävla synd det är om dem för att nån inte har svarat på deras sms eller hur ont de har i ryggen för de har jobbat i två timmar...FY FUCK va jag hatar gnällande ynkryggar ännu mer ...Det finns ALLTID nån som har haft det MYCKE värre än dej!!! Skärp dej och ändra på det som inte är bra och ta vara på livet,älska dina närmaste som bryr sig och gör det du vill!!Å SLUTA GNÄLL!!! Ta vara på det du har...och ja, jag har lyssnat så det gör ont i hela jävla själen!!!  Jag vet inte hur ja ska bli människa igen..................................det är synd om människorna som Stridberg sa...eller va de Fröding...ja ja vet int..men synd om oss är det iallafall...vissa mer än andra....om ja får bestämma......

 
 
Ingen bild

Mamma

5 juli 2011 20:54

...ja, det får Du. ( Bestämma, alltså 9

 
Ingen bild

Anna

5 juli 2011 21:28

Fasiken i helskotta va bra skrivet!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cilla - 29 juni 2017 21:49

En sorgsen och märklig dag idag.  En vän sen 20 år har gått bort..bara 57 år gammal tyvärr och idag var det begravning. Vi tog motorcykeln upp till Gustav Adolfs kyrka och på ditvägen passerade vi så många barndomsminnen. Platser där jag och mina små...

Av Cilla - 7 oktober 2016 12:08


Min man sa häromdagen efter ha läst nått gammalt inlägg här...- Faan,älskling...när du bloggade va du inte så jävla bitter, du hatade inte folk lika mycket då..eller..Ja, du hade ju humor iallafall! Uppmuntrade och fina ord från nån som man delat l...

Av Cilla - 10 februari 2015 08:24

     Så här ser det ut hemma hos mig...autobahn för alla fältharar i Förby!!! Nu tänker säkert ni lägenhetsboende rovdjursromantiker att....åååh va gullit å mysigt med små gulliga pluttehare rumpor som hoppar omkring å äter en liten hötuss här och...

Av Cilla - 10 februari 2015 08:02

Ja...ja vet att det är glest med inlägg här men tiden räcker inte riktigt till. Nytt år ny start! Börjat med lchf så nu måste man fota VARJE gång man lägger nått på tallriken å lägga ut det på fb och instagram. Även börjat på gymmet, köpt nya träning...

Av Cilla - 31 december 2014 20:09


Säger mer än gärna byebye till 2014....ett skitår utan dess like! Förlorat så mycket å så många.....     ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards