Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

HellBelle.

Av Cilla - 17 mars 2009 10:20

Näämään duuud nee! Erkänn att ni tänkte det nu! Belle hade besök av sin kompis Oliver som är två år under helgen och hon är ju den underbaraste,sötaste lilla gullungen i världen..hon delade sina leksaker,sitt lördagsgodis med honom och läste sagor..Mmm,bara att skenet kan bedra minsann. När vi andra var i köket så hörde Håkan hur Belle försökte lära den stackars lilla oskyldiga pojken fina ord som satan,fan och diverse mindre vackra ord för människors baksidor...Man blir sååå stolt!

 Men man kan väl kanske inte bli förvånad, Belle blev till fredag den 13 var beräknad att bli född på allhelgona. Så man kan säga att jag kikade lite extra noga på ultraljudskontrollen så det inte skulle vara några horn och svans...

Det senaste är att hon vill byta namn också, HellBelle. Hur ska jag få henne att inte säga det på dagis? Förslag någon?

 
 
Ingen bild

Anna

17 mars 2009 12:47

Hihi va söt hon e :) hon vill ju ha en egen lillebror att lära fula ord :)

 
Ingen bild

Matilda

17 mars 2009 19:10

hahaha jag dör. hon är ju underbar! du får muta henne eller nåt.. :D oh gud va stor hon blivit då.. har ju inte träffat henne på jättelänge!

 
Lina

Lina

17 mars 2009 22:25

Hahaha, ja du.. Silvertejp? Kanske får den lilla söta truten att vara stängd i nån minut iaf? ^^

http://mubi.blogg.se

 
Ingen bild

Helena

19 mars 2009 13:22

Haha, gud va jag saknar den ungen. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cilla - 29 juni 2017 21:49

En sorgsen och märklig dag idag.  En vän sen 20 år har gått bort..bara 57 år gammal tyvärr och idag var det begravning. Vi tog motorcykeln upp till Gustav Adolfs kyrka och på ditvägen passerade vi så många barndomsminnen. Platser där jag och mina små...

Av Cilla - 7 oktober 2016 12:08


Min man sa häromdagen efter ha läst nått gammalt inlägg här...- Faan,älskling...när du bloggade va du inte så jävla bitter, du hatade inte folk lika mycket då..eller..Ja, du hade ju humor iallafall! Uppmuntrade och fina ord från nån som man delat l...

Av Cilla - 10 februari 2015 08:24

     Så här ser det ut hemma hos mig...autobahn för alla fältharar i Förby!!! Nu tänker säkert ni lägenhetsboende rovdjursromantiker att....åååh va gullit å mysigt med små gulliga pluttehare rumpor som hoppar omkring å äter en liten hötuss här och...

Av Cilla - 10 februari 2015 08:02

Ja...ja vet att det är glest med inlägg här men tiden räcker inte riktigt till. Nytt år ny start! Börjat med lchf så nu måste man fota VARJE gång man lägger nått på tallriken å lägga ut det på fb och instagram. Även börjat på gymmet, köpt nya träning...

Av Cilla - 31 december 2014 20:09


Säger mer än gärna byebye till 2014....ett skitår utan dess like! Förlorat så mycket å så många.....     ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards